viernes, 17 de diciembre de 2010

Youtubek, prosumerra ala hedabide handiena?

Youtube azken aldi hontan ikusentzunezko hedabideentzat oinarri bihurtu da. Prosumerrak, bakoitzak igotzen eta ekoizten dituen bideoak dira.

Lehen ez geneukan aukera hau, lehen kontsumitzera mugatu behar ginen telebista kate handiek, irratiek, zinema produktorak... ekoizten zuten guztia, baina orain egoera honi buelta eman diezaiokegu. Baliabide teknologikoak asko aurreratu dira, mobilak argazki kamera eta bideokamera daukate, internet edonon dago 3g konexioei esker, eta gaur egun internet konexiodun mobilak daude. Honekin zera esan nahi dut; lehen ekoiztea ezintzen ziguten mugak desagertzen ari direla, eta hau abantaila handia da.

Argi dago aro berri honetan, ideiak direla garrantzitsuena, originala izatea, kreatiboa izatea, horrek du garrantzia eta horrek dakar arrakasta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario